Thursday, April 8, 2010

Fire Brigade එක


ඊයේ අපි කට්ටියක් shopping ගියා අළුත් අවුරුද්දට ඇඳුම් එහෙම ගන්න. ඒකේදී වුණු සිදුවීම් 2 ක් නිසා මට මගේ කතා set එකේ තිබුණු හොඳ joke කතා 2 ක් මතක් වුණා.ඉතින් ඒ කතා මතක් වෙන්න මුල්වුණු නිධාන කතාවත් එක්කම කතාව මම කියන්නම්.

මුල්ම කතාව මතක් වුණේ මේන් මෙහෙම.

අපි ගිය car එකේ CD player එකේ සනත් නන්දසිරි මහත්මයාගේ "ඇවිළුණු ගිනි දැල් නිවි නිවි යාද්දී" සිංදුව play වෙද්දී මම නිකමට වගේ කිව්වා. ඕක කියන්නේ fire brigade එකේ පොරක්, ගින්න නිවාගෙන යද්දී ලස්සන කෙල්ලෙක් දැකල තමා ඔහොම කියන්නේ කියලා.

එතකොට මට මතක් වුණා fire brigade එකක් ගැන කියන සිරා එකක්. ඕන් ඒ කතාව.

ලොකු නගරයක තිබ්බ ලොකු building එකක ගින්නක් ඇතිවුණා. ඉතින් මේ ගින්න නිවන්න ලඟ පාත fire brigades හැම එකකටම කිව්වත් ඒ හැම එකක්ම ඒ ගින්න නිවන එක එතැනට ඇවිත් ප්‍රතික්ෂේප කෙරුවා.

මොකද ඒ ගින්න නිවන්න නම් building එක ඇතුළට ගිහින් ඇතුළින් ගින්න නිවන්න පටන් ගන්න ඕනෙලු. ඒත් ආපු කිසිම fire brigade එකක කට්ටිය ඒ risk එක ගන්න බයවුණා. ඉතින් ගින්න එන්න එන්නම පැතිරෙනවා.

මේ වෙලාවේ එක පාරටම කොහේදෝ ඉදන් ආපු fire brigade එකක වාහනයක් building එක ඇතුළට ගියා. පස්සේ ඉතින් ඒ කට්ටිය ගින්න නිවලා building ඒකේ හිටිය කට්ටියත් බේරගෙන ලොකු විනාශයක් වෙන එක නැවැත්තුවා.

පස්සේ මේ ගිනි නිවපු team එකට උපහාර පිදීමේ උත්සවයක් නගරාධිපතිතුමාගේ මූලිකත්වයෙන් පැවැත්වුණා. එකේදී මෙයාලගේ වීරත්වය අගය කරලා මුදලින් රුපියල ලක්ෂයක ත්‍යාගයකුත් ලබා දුන්නා.

පස්සේ ගිනි නිවන team එකේ leader ගෙන් නිවේදකයා ඇහුවා " දැන් ඉතින් මේ රුපියල් ලක්ෂයෙන් ඔබතුමන්ලා මොකක් කරන්නද ඉන්නේ" කියලා.

ගිනි නිවන team එකේ leader එතකොට කිව්වා " අපි හිතුවේ මුලින්ම අපේ වාහනේ break system එක repair කරන්න" කියලා .

6 comments:

මොනවා හරි කුරුටු ගාලා යන්න. ඒක මට හයියක්....................